کانالستان

مرجع به روزترین کانال ها و سوپرگروه های ایتا و سروش

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

دغدغه مشتری مداری کدامیک بیشتر است؟ ایتا یا سروش؟

یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران پیامرسان های موبایلی این است که صاحبان پلتفرم مورد استفاده شان بیشترین سعی را در مشتری مداری و توجه به علایق و سلایق کاربرانش داشته باشد.
روحیه تنوع طلبی و دوستدار پیشرفت و به روز بودن -که ره آورد گسترش بیش از پیش فضای مجازی است- این آیتم را به پارامتری حساس در حفظ کاربران فعلی مسنجرها تبدیل کرده است و حتی در درازمدت می تواند اقبال به یک اپلیکیشن را تا حد زیادی تنزل دهد.
ارائه آپدیت های کارگشا و رفع کننده اشکالات به صورت مستمر -به شرط اینکه مانند سروش در کمتر از 24 ساعت دو به روزرسانی اجباری ارائه نکند!- و احترام به نظرات کاربران و گسترش خدمات نشانه این است که برنامه نویسان و صاحبان مسنجرها یوزرهای خود را دیده اند و به احترام آنها از خواب و خوراک خود زده اند تا با کاهش محبوبیت مواجه نشوند.
با مقایســه دو پیامرسان داخلی ایتا و سروش می توان چنیــن نتیجه گیری کرد که هر دو تاکنون توانسته اند حداقل های مشتری مداری را رعایت کنند لکن ایتا در این عرصه گویا موفق تر عمل کرده است.
ایتا و سروش
کانال رسمی ایتا دیروز در پیامی چنین نوشت:
ادامه مطلب...
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت کانالستان

آپدیت جدید سروش، گامی رو به جلو

پیامرسان سروش جدیدترین بروزرسانی خود را در همه پلت فرم ها عرضه کرد. این آپدیت برای ویندوز نسخه 0.15.0 بوده و از نظر سرعت و دقت پیشرفت خوبی داشته است.


۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت کانالستان

برقراری امکان ارتقاء گروه به سوپرگروه در ایتا

لحظاتی پیش پیامرسان بومی ایتا رونمایی از یکی دیگر از قابلیت های محبوب را به مخاطبان خود وعده داد. به گزارش کانالستان ایتا و سروش، کانال رسمی ایتا در مطلبی چنین نوشت:

"ارائه سوپر گروه در آینده نزدیک

به اطلاع کاربران ارجمند ایتا می‌رساند امکان ارتقای گروه‌ها به سوپرگروه مراحل تست نهایی را سپری می‌کند و در آینده بسیار نزدیک بصورت عمومی ارائه خواهد شد

با ارائه سوپرگروه، بسیاری از مشکلات گروه‌ها برطرف شده و امکانات مدیریتی متعددی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد."

۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت کانالستان

شروع مرحله جدید عضوگیری ایتا

به گزارش کانالستان ایتا و سروش، پیامرسان ایتا از روز گذشته رسما دور جدید عضوگیری و رجیستر شماره های جدید کاربران خود را آغاز کرد.

کانال رسمی اطلاع رسانی ایتا نوشت:

"محدودیت ورود به برنامه برای کاربران جدید از چند روز قبل برطرف شده است و هم اکنون کد فعال‌سازی ایتا برای تمام کاربران ارسال می‌شود"

همچنین در این اطلاعیه از کاربران ایتا درخواست شده است که این پیام را به اطلاع دوستان خود برسانند.

لازم به ذکر است پس از فیتلرینگ اخیر تلگرام، موج کاربران ایرانی به پیامرسان های ایرانی هجوم آورده و طی مدت کوتاهی میلیون ها کاربر به این پیامرسان ها کوچ کردند. این مطلب برای مسنجرهایی همچون سروش برای مدت کوتاهی دردسرساز شد و سرورهای این اپلیکیشن محبوب را مشغول کرد که الحمدلله با سعی و تلاش آنان و عرضه به روزرسانی های جدی و تقویت سرورها تا حدودی مرتفع شد.

ایتا

در این بین سیاست ایتا بر حفظ کاربران موجود و عرضه حداکثری و بهینه خدمات در جهت حفظ رضایتمندی کاربران موجود بود. در همین راستا از مدت ها پیش امکان ثبت شماره جدید در ایتا متوقف شده بود.

مسووولان ایتا در مصاحبه های خود اعلام کرده بودند که تاکنون ایتا بیش از یک میلیون و هفتصدهزار نصب فعال دارد.

۰۷ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت کانالستان